AO „Carlux” angajează asistent de proiect

Asistentul, sub supervizarea directă a coordonatorului, va contribui la realizarea proiectului prin gestionarea efectivă şi eficientă a diferitor sarcini ce ţin de implementarea şi monitorizarea activităţilor proiectului.

TERMENI DE REFERINŢĂ 

Informaţie generală

 

Misiunea Asociaţiei Obşteşti „Carlux” este de a reduce morbiditatea şi mortalitatea TB/SIDA. Acest scop este realizat prin activităţi de suport şi consolidare a capacităţilor instituţiilor din sectorul penitenciar şi civil, precum şi prin îmbunătăţirea condiţiilor de tratament în aceste instituţii. Activităţile se desfăşoară în conformitate cu strategiile internaţionale de control ale TB/HIV.

 

Responsabilităţi specifice:

 

  1. Asigurarea logistică a tuturor activităţilor incluse în proiect;
  2. Pregătirea, elaborarea, traducerea şi evidenţa documentaţiei privind realizarea activităţilor proiectului;
  3. Elaborarea unor noi formate de documente şi/sau instrumente de lucru cu beneficiarii;
  4. Gestionarea şi menţinerea bazei de date privind beneficiarii proiectului;
  5. Pregătirea datelor statistice, proceselor verbale şi notelor informative privind rezultatele atinse în cadrul proiectului;
  6. Facilitarea comunicării cu partenerii proiectului (ONG-uri, instituţiile medicale, finanţatori şi APL);
  7. Monitorizarea activităţilor organizate în cadrul proiectului şi informarea coordonatorului de proiect despre mersul implementării lor;
  8. Deplasarea în raioanele şi comunităţile incluse în cadrul proiectului pentru organizarea activităţilor planificate;
  9. Comunicarea eficientă, în timp util şi în mod profesional cu toţi membrii echipei AO Carlux şi coordonatorul proiectului;
  10. Menţinerea standardelor profesionale înalte în timpul interacţiunii cu beneficiarii şi cu partenerii proiectului;
  11. Participarea la training-uri şi alte activităţi de dezvoltare profesională;
  12. Alte obligaţiuni şi responsabilităţi necesare realizării scopului proiectului.

 Calificări:

  1.  Studii universitare în domeniul ştiinţelor sociale sau alte domenii relevante;
  2. Abilităţi excelente în scriere, redactare şi organizare;
  3. Cunoaşterea bună, la nivel de comunicare şi scriere, a limbilor română, rusă şi engleză;
  4. Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Excel, Word, şi Power Point, căutarea online şi managementul datelor;
  5. Minimum doi ani de experienţă în domeniu implementării proiectelor sau alte activităţi administrative;

Competenţe:

  1.  Abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
  2. Integritate, discreţie profesională, abilitatea de a gestiona informaţiile confidenţiale;
  3. Abilităţi şi abordare diplomatică în timpul interacţiunii cu partenerii din cadrul proiectului;

Condiţiile de angajare:

Asistentul de proiect îşi va desfăşura activităţile în or. Chişinău şi se va subordona coordonatorului de proiect.

Pentru a aplica:

Trimiteţi prin email o scrisoare de intenţie, explicînd interesul manifestat faţă de poziţia dată, o copie a CV-lui, numele şi informaţia de contact a 2 persoane de referinţă, inclusiv a angajatorilor precedenţi pe următoarea adresă: carlux@prisontb.md

Data limită: 10 octombrie 2011

 

Doar candidaţii preselectaţi vor fi invitaţi la interviu începînd cu 12 octombrie 2011.