Asistentul, sub supervizarea directă a coordonatorului, va contribui la realizarea proiectului prin gestionarea efectivă şi eficientă a diferitor sarcini ce ţin de implementarea şi monitorizarea activităţilor proiectului.
TERMENI DE REFERINŢĂ
Informaţie generală
Misiunea Asociaţiei Obşteşti „Carlux” este de a reduce morbiditatea şi mortalitatea TB/SIDA. Acest scop este realizat prin activităţi de suport şi consolidare a capacităţilor instituţiilor din sectorul penitenciar şi civil, precum şi prin îmbunătăţirea condiţiilor de tratament în aceste instituţii. Activităţile se desfăşoară în conformitate cu strategiile internaţionale de control ale TB/HIV.
Responsabilităţi specifice:
- Asigurarea logistică a tuturor activităţilor incluse în proiect;
- Pregătirea, elaborarea, traducerea şi evidenţa documentaţiei privind realizarea activităţilor proiectului;
- Elaborarea unor noi formate de documente şi/sau instrumente de lucru cu beneficiarii;
- Gestionarea şi menţinerea bazei de date privind beneficiarii proiectului;
- Pregătirea datelor statistice, proceselor verbale şi notelor informative privind rezultatele atinse în cadrul proiectului;
- Facilitarea comunicării cu partenerii proiectului (ONG-uri, instituţiile medicale, finanţatori şi APL);
- Monitorizarea activităţilor organizate în cadrul proiectului şi informarea coordonatorului de proiect despre mersul implementării lor;
- Deplasarea în raioanele şi comunităţile incluse în cadrul proiectului pentru organizarea activităţilor planificate;
- Comunicarea eficientă, în timp util şi în mod profesional cu toţi membrii echipei AO Carlux şi coordonatorul proiectului;
- Menţinerea standardelor profesionale înalte în timpul interacţiunii cu beneficiarii şi cu partenerii proiectului;
- Participarea la training-uri şi alte activităţi de dezvoltare profesională;
- Alte obligaţiuni şi responsabilităţi necesare realizării scopului proiectului.
Calificări:
-
Studii universitare în domeniul ştiinţelor sociale sau alte domenii relevante;
- Abilităţi excelente în scriere, redactare şi organizare;
- Cunoaşterea bună, la nivel de comunicare şi scriere, a limbilor română, rusă şi engleză;
- Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Excel, Word, şi Power Point, căutarea online şi managementul datelor;
- Minimum doi ani de experienţă în domeniu implementării proiectelor sau alte activităţi administrative;
Competenţe:
-
Abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
- Integritate, discreţie profesională, abilitatea de a gestiona informaţiile confidenţiale;
- Abilităţi şi abordare diplomatică în timpul interacţiunii cu partenerii din cadrul proiectului;
Condiţiile de angajare:
Asistentul de proiect îşi va desfăşura activităţile în or. Chişinău şi se va subordona coordonatorului de proiect.
Pentru a aplica:
Trimiteţi prin email o scrisoare de intenţie, explicînd interesul manifestat faţă de poziţia dată, o copie a CV-lui, numele şi informaţia de contact a 2 persoane de referinţă, inclusiv a angajatorilor precedenţi pe următoarea adresă: carlux@prisontb.md
Data limită: 10 octombrie 2011
Doar candidaţii preselectaţi vor fi invitaţi la interviu începînd cu 12 octombrie 2011.